PIIE: PROJECTE D’INNOVACIÓ I INCLUSIÓ EDUCATIVA

L’equip d’infantil, junt a l’equip de direcció i d’orientació, té el plaer d’informar-vos de l’aprovació del Projecte d’Innovació i Inclusió Educativa (PIIE) presentat el passat mes de juny de 2024 per als cursos 2024-2025 i 2025-2026.
Aquest projecte ens assigna una quantitat econòmica que ens ajuda a dur-lo a terme al nostre centre educatiu.

Està destinat a l’etapa d’Infantil i ha sigut desenvolupat amb molta il·lusió i dedicació amb l’objectiu de fomentar una educació més inclusiva, creativa i innovadora per a tots els nostres alumnes.
El que perseguim és impulsar un espai d’aprenentatge en què tots els infants puguen participar, créixer i desenvolupar el seu potencial en un entorn de respecte i cooperació, a través d’estratègies pedagògiques noves i adaptades a les necessitats de l’alumnat.

En la següent presentació descobrireu en què consistix el projecte que anem a dur a terme al segon cicle d’infantil de la nostra escola, que porta per títol: Reimaginant l’Educació Infantil: nous espais transformats de forma atractiva per al descobriment i el joc.