ESCOLA CANTA

ACTUALITZACIÓ: Galeria fotogràfica.

Moltes gràcies a tot l’alumnat de 4t i 5é de primària per la seua meravellosa actuació en Escola Canta.
El nostre agraïment a les famílies per tot l’esforç i suport que han proporcionat en acudir als assajos i animar als seus fills i filles.

Estem molt agraïts i agraïdes a la Unió Musical de Picanya per la seua col·laboració i esperem poder comptar amb la seua presència en futurs esdeveniments. Són uns grans músics i una gran font d’inspiració per a tots nosaltres. Gràcies!

I nomenament especial per a la mestra Amelia Hueso, per ser capaç de crear moments inoblidables i fer brillar el talent del nostre alumnat amb amor i dedicació.

Gràcies de tot cor per la vostra participació i implicació en Escola Canta. Esperem continuar gaudint de més èxits i emocions en futurs projectes. Enhorabona a tots i a totes!

El nostre alumnat de 4t i 5é participa en el projecte d’innovació educativa ESCOLARTS dins de la disciplina L’ESCOLA CANTA. El concert final serà el diumenge 9 de juny a les 18:30, a la Plaça del País Valencià.

La cantata de l’edició de L’Escola canta 23-24 porta per títol Els Súper ODS: Aventura 2030, i és obra de la compositora Mª José Belenguer i la lletra del Servei d’Innovació.

Podeu accedir ací als vídeos amb veu: PRÒXIMAMENT