ART AL CARRER

Exposició ART AL CARRER, organitzada per l’Associació DONES de Picanya.

La nostra escola, com cada curs, participa per visibilitzar la coeducació, la corresponsabilitat, la llibertat o la igualtat mitjançant l’expressió artística.

Enguany, l’alumnat de 1r cicle està coneixent i pintant com un gran artista espanyol: Picasso. La tela que hem pintat representa tota la varietat de dones al seu voltant pintades a l’estil picassià tan característic, combinant en el mateix retrat el front i perfil de la persona. El nostre treball té com a lema:

“SOM ÚNIQUES DE FRONT I DE PERFIL”

La tècnica que hem utilitzat és l’estampació i pintura acrílica. L’alumnat de 1r ha pintat les cares i ha decorat el fons amb estampació. L’alumnat de 2n ha dibuixat amb pinzell negre les cares de cada dona. El resultat és una obra d’art molt bonica i vistosa, però que a més fem servir per a un mateix missatge: totes som úniques i diferents.