El curs 2021-2022 compta amb recursos extraordinaris i augment de professorat per a adaptar el retorn a les classes seguint les mesures de seguretat necessàries que marquen les autoritats sanitàries.

icona_mesprof

5.042 docents més. Seguim apostant per l'augment de professorat per a una atenció a l'alumnat més personalitzada.

Més monitores i monitors de menjador escolar. Garantim les mesures de seguretat, higiene i distància de seguretat en tots els espais escolars. Mantenim la inversió en la contractació de 3.000 monitors i monitores de menjador extra per al curs 2021-2022.

icona_gel

39,4 milions d'euros per a desinfecció de centres, 15 milions de mascaretes FFP2 per al professorat, reforç de menjador i despeses extraordinàries de funcionament dels centres.