Irisbond (Windows)

Versió
2.0

Irisbond és un sistema que possibilita el control de l’ordinador mitjançant el moviment dels ulls. Es tracta d’un sistema “mans lliures” que funciona de manera similar a un ratolí convencional, però en lloc de ser la mà qui controla el moviment del punter, són els ulls.

Informació bàsica de l’aplicació
Estat
Autoritzada - Instal·lació assistida
Autoritzada per a
Personal docent
Personal no docent
Alumnat
Forma d'identificació en l'aplicació
Anònima
Utilitats
Àmbit educatiu
NEE
Com s'instal·la

La persona usuària (o una altra persona tutor/a en el seu nom) sol·licita la instal·lació de l’aplicació a través de tiquet en gvaSAI, indicant el número de sèrie de l’ordinador en el qual s’ha de realitzar la instal·lació del programari.
Des del SAI (GPT) es realitza una instal·lació remota de l’aplicació.

Observacions

Es delega la compra de la llicència de l’aplicació per a alumnat amb necessitats educatives especials. No està autoritzada la versió gratuïta de l’aplicació per incloure publicitat, compres o pagaments integrats.

Consultar DELEGATIC en https://ceice.gva.es/es/delegatic

Informació de l'editor