Asterics Grid (Windows)

Versió
2.3.2
Asterics Grid és un programari que serveix per a comunicar-se de manera eficaç i desenvolupar el llenguatge, òptim per a aquelles persones que no poden parlar o tenen dificultats en la parla. Augmenta les possibilitats d’interacció i comunicació d’aquell que ho usa, tant en persones que ja usen símbols i volen desenvolupar el llenguatge, com en aquells que ja poden utilitzar el text i escriure.
Aquest programa de comunicació augmentativa fa possible una interacció exitosa tant cara a cara, gràcies a les veus integrades, com a distància independentment del nivell de llenguatge, ja que ofereix una infinitat d’opcions avançades i vocabularis per a tots els nivells, donant lloc a una comunicació de qualitat.
Informació bàsica de l’aplicació
Estat
Autoritzada - Instal·lació assistida
Autoritzada per a
Personal docent
Personal no docent
Alumnat
Forma d'identificació en l'aplicació
Anònima
Utilitats
Àmbit educatiu
Transversal
Observacions

Es delega la compra de la llicència de l’aplicació per a alumnat amb necessitats educatives especials. No està autoritzada la versió gratuïta de l’aplicació per incloure publicitat, compres o pagaments integrats.

Consultar DELEGATIC en https://ceice.gva.es/es/delegatic

Informació de l'editor