Adobe Creative Suite

Adobe Creative Suite (també coneguda com Adobe Creative Cloud) és un conjunt complet d’aplicacions i serveis creatius desenvolupats per Adobe Systems. Inclou programes líders en la indústria per a disseny gràfic, edició de vídeo, fotografia, disseny web i molt més. Algunes de les aplicacions clau inclouen Adobe Photoshop, Illustrator, Premiere Pro, After Effects i Dreamweaver. Aquesta suite proporciona eines avançades per a professionals creatius i permet la integració i col·laboració entre diferents aplicacions. Adobe ha transitat cap a un model de subscripció anomenat Adobe Creative Cloud, oferint accés continu a les últimes versions i serveis en el núvol.

Informació bàsica de l’aplicació
Estat
Autoritzada en botiga
Autoritzada per a
Personal docent
Personal no docent
Alumnat
Forma d'identificació en l'aplicació
Usuari i contrasenya
Multimèdia
Disseny
Àmbit educatiu
CCFF
Conservatori
ISEACV
Observacions

El paquet “Adobe Creative Cloud” requerix llicència i per a obtindre-la s’ha de ser docent o alumne/a d’algun dels cicles formatius de les famílies de Comerç i Màrqueting, Arts i Artesanies, Arts Gràfiques, Imatge i So, Vidre i Ceràmica i Tèxtil, el cicle Desenvolupament de Videojocs i Realitat Virtual de la família d’Informàtica i Comunicacions i el cicle de Caracterització i Maquillatge Professional de la família d’Imatge Personal, així com els Conservatoris Professionals de Dansa i Música, centres ISEACV, el CIDA i els cicles d’ensenyaments professionals d’Arts Plàstiques i Disseny.

L’adquisició d’aquests suite està regulada per la RESOLUCIÓ de 15 de juny de 2021, d’avocació de l’expedient de contractació administratiu, subministrament de subscripció de 10.689 llicències educatives «Adobe Creative Cloud» CNMY20/DGTIC/51. [2021/6906]

Aplicacions alternatives

Per a Adobe Photoshop, GIMP (LliureX) – Appsedu (gva.es)

Per a Adobe Illustrator, Inkscape – Appsedu (gva.es)