nota-informativa-eleccions-consell-escolar-novembre-2023-1

vot-no-presencial-1

FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA:

En primer lloc volem donar-vos la benvinguda al nostre centre, ara ja tenim les llistes definitives d’admesos/-es i solament ens queda formalitzar matrícula. Esperem que esteu “a gust” amb nosaltres des del primer dia!

Us passem enllaç amb la informació necessària, on expliquem que aquest curs teniu dues opcions per poder confirmar,  telemàtica o  presencial.

MATRÍCULA

CEIP ALFÀNDEC- MATRÍCULA CURS 2023-2024

Amb la finalitat d’agilitzar aquest últim tràmit, us informem per una banda dels documents necessaris (que s’hauran d’adjuntar tal i com s’explica al videotutorial de l’enllaç anterior o s’hauran de portar còpies en paper, si es fa de manera presencial)  i per l’altra, l’horari d’atenció telefònica per concretar la cita prèvia en modalitat presencial.

Documentació:

* Fotocòpia del Llibre de família

* Fotocòpia del NIF, NIE o PASSAPORT (si és el cas) de l’alumne/a

* Fotocòpia del SIP de l’alumne/a

* Document que identifique als progenitors: NIF/NIE/ALTRES

* 6 fotos tamany carnet (us preguem que els/les poseu roba de color, que no siga blanca); si es fa telemàticament, solament s’adjunta 1 foto i la resta les portareu el dia de la reunió.

* Document que acredite el domicili (factura de la llum on conste el vostre nom, que aparega el domicili al NIF o document que us acredite, volant d’empadronament de la unitat familiar-aquest solament és imprescindible si sol·liciteu l’ajuda de menjador i/o transport-).

* Documents que acrediten les diferents circumstàncies marcades a la sol·licitud: sentència divorci, família nombrosa, monoparental, minusvalies,…

* En cas de malaltia crònica de l’alumnat, informe mèdic.

Horari d’atenció telefònica per a sol·licitar la cita:

De 9:30h a 10:45h

De 13:00h a 14:00h

(De dilluns a divendres)

Recordeu que el període de confirmació de matrícula, segons la modalitat escollida, serà:

• Telemàtica: Del dia 14/06/2023 al 30/06/2023
  • Presencial: Del 22/06/2023 al 05/07/2023