TROBADA D’INFANTIL AMB EL COL·LEGI MUNICIPAL DE BENIMACLET

Ja vos vam avançar fa alguns mesos que l’alumnat d’Infantil, estava realitzant un intercanvi de correspondència amb el Col·legi Municipal de Benimaclet, ja que una de les mestres d’aquest centre, resideix a Petrés. L’objectiu d’aquesta iniciativa és, que l’alumnat conega a xiquets i xiquetes d’altres centres i en aquest cas amb un entorn ben diferent al seu, la ciutat i el camp. A les nostres aules estem treballant aquestes diferències, a més, hem realitzat activitats a través del conte “Ratolí de camp, ratolí de ciutat”, ara bé, quedaven les eixides. Així, aquest divendres els i les alumnes de Benimaclet ens han visitat, i com que l’oratge ho ha permés hem pogut gaudir de les activitats preparades pel cicle d’Infantil a la muntanya. Ho hem passat molt molt bé! Ara queda visitar la ciutat, i ho farem abans que finalitze el mes de Maig! Enhorabona a totes les mestres del cicle d’Infantil (Mati, Nieves, Nie, Àngela, Laura i Olga) i del departament d’ajuda a la inclusió (Minerva i Miguel)!