Exposició El Fil, primer cicle

El passat dilluns els alumnes de primer cicle visitaren l’exposició de l’artista JARR que es troba actualment a Sagunt. Aquest artista investiga sobre la matèria del teixit i l’entramat de fils que conforma el llenç. JARR cus i descús, juga amb els colors i els diferents materials. L’artista d’Algemesí construeix el seu propi llenguatge amb unes obres peculiars i explosives i, al mateix temps, delicades. A l’exposició els i les alumnes fan un recorregut de la seua progressió i en acabar experimenten per ells mateixa com es el procés de creació d’un artista que empra aquest tipus de materials.