Viatge de fi de curs 6é Dia 1

Els i les alumnes de sisé estan des d’aquest matí en el seu viatge de fi de curs. El destí triat ha sigut Alcalà del Jucar. Una localitat on gaudiran de 4 dies d’activitats de multiaventura.

Hui dilluns han arribat sobre les 12:00 del mig dia i fins l’hora de dinar han fet les típiques activitats per coneixer als monitors que ens acompanyaran aquestos dies. Entre altres, han aprés balls, cançons i frases típiques que tots els grups de xiquets i xiquetes que passen ací el seu viatge de fi de curs coneixen per treballar la germanor amb altres grups escolars.

Després del dinar i d’una miqueta de descans, ha vingut una de les activitats més esperades que era el Paint Ball. En un primer exercici (que han repetit vàries vegades combinant modalitats) el grup dividit en dos equips havia de conquerir el territori de l’altre. Els i les alumnes anaven protegits i sempre s’havia de seguir una normativa bàsica. Han berenat i després han passat a un taller on havien de donar-li a botelles amb major o menor dificultat.

En acabar, han anat a les habitacions a descansar i anar dutxant-se. Per la nit , després de sopar, està prevista una sessió nocturna amb jocs que compartirem amb altres grups escolars.

Les activitats previstes per a demà són jocs i gymkana aquàtica de matí i paddle surf de vesprada.

Vos deixem algunes fotos d’avui. Tots i totes estan bé i les primeres sensacions amb el PaintBall han sigut molt positives per tot el grup.