Dia mundial de la conscienciació de l’autisme

El passat dilluns 4 d’abril reivindicarem la conscienciació que hauria d’haver a la societat amb les persones amb autisme. Busquem que el nostre alumnat acceptem i sapiguen conviure amb totes les persones independentment de la seua condició. Per aixó, han vingit a la nostra escola personal del centre de Pedra de Lluna de la Vall d’Uixó que treballa amb aquest tipus d’alumnat per donar-nos a conèixer les seues característiques i saber com els podem ajudar en el seu dia a dia. Entre tots i totes ferem un mural que decorava el nostre hall.