Taller de ràdio

Taller de ràdio: Ací podem escoltar el podcast del taller de ràdio que va fer el nostre alumnat per al 8 de març. Els va encantar!!

Carnestoltes 2024

Carnestoltes moltes voltes!

Aquest any hem celebrat Carnestoltes al voltant del Mag d’ Oz. Tots els personatges ens van acompanyar en la desfilada: Dorothy, Els nans i les enanes, l’espantaocells, el lleó, l’home de llauna i les bruixes de l’Est i del Nord. “The Dreams came true”

Kilòmetres Solidaris

Aquest divendres l’alumnat del CEIP Verge dels Desemparats ha participat en l’activitat Kilòmetres de solidaritat units front al càncer infantil de l’associació ASPANION. Hem rebut unes xarrades donades per l’associació, ens han contat uns contes i després en una cinta cada xiquet i xiqueta ha escrit un missatge solidari que hem anant unint i fent kilòmetres de solidaritat.

Amb la nostra aportació i donació hem contribuït a finançar programes d’atenció psicològica, social i econòmica i continuem recolzant la investigació,

Gràcies ASPANION pel vostre treball!.

Visita dels Patges Reals

L’alumnat del CEIP Verge dels Desemparats ha rebut la visita dels Patges Reals, Tots i totes han tirat la carta que amb tanta il·lusió havien escrit i molt emocionats han rebut els regals per a les classes que els han enviat els Reis Mags d’Orient. Fins l’any que ve!!!

La Castanyera

La visita de la Castanyera

Any rere any rebem la visita tan esperada de la nostra Castanyera. Per a ella no passen els anys i l’alumnat d’infantil tan emocionat com sempre!!

Mostra de Titelles 2023

L’alumnat del CEIP Verge dels Desemparats ha participat en la 38 Mostra Internacional de Titelles a la Vall d’ Albaida al centre sociocultural d’ Atzeneta. Han gaudit de l’obra “Mai plou a gust de tots”.

Teatre: The wardrobe monster.

L’alumnat del CEIP Verge dels Desemparats ha assistit a l’obra de teatre en anglés The wardrobe Monster. Aquesta obra està subvencionada per l’Ajuntament d’Atzeneta d’ Albaida i l’alumnat ha participat i ha gaudit molt d’aquesta representació al voltant de la temàtica de Halloween.

Escolarts al nostre centre, curs 23-24

La nostra escola ha estat admesa per participar en el projecte educatiu ESCOLARTS, L’ ESCOLA DANSA.

Escolarts Escola dansa és un projecte educatiu lligat a la dinamització de l’expressió artística musical i escènica, que consisteix en l’aprenentatge i la interpretació individual i col·lectiva de coreografies creades a propòsit per al projecte educatiu.

Comunicat: El divendres 13 d’octubre realitzarem el sorteig entre totes les famílies del cens per a elegir els/les membres de la junta electoral per a les eleccions a Consell Escolar.

18 d’octubre publicació del cens de les famílies al tauló de dins del centre.

Presentació de candidatura fins 7 de novembre

GRADUACIÓ CURS 23-23

El dimarts 20 de juny vam celebrar la graduació de l’alumnat d’Infantil i 6é de Primària. També vam acomiadar a les nostres companyes Carmen i Susanna per la seua jubilació. Va ser un acte molt bonic i emotiu.

Actuació de Rebeca Mut, Rapsodes 2023.

El divendres 26 de maig l’alumnat de 3r, 4t, 5é i 6é va gaudir del taller-concert de la cantant Rebeca Mut dins del programa Rapsodes, projecte d’intercanvi escolar per a millorar la competència comunicativa i afavorir la cohesió lingüística del valencià. Rebeca va ensenyar a l’alumnat a improvisar cançons. Després tots i totes van cantar la seua cançó ” No tinc por” dins del disc ” Dones Salvatges”. Va ser tot un èxit i una gran lliçó de la vida!

Clic als vídeos!

Trobada de pilota Valenciana

VA DE BO! El passat 18 de maig a Alcoi s’han celebrat les Trobades de Pilota Valenciana. L’alumnat de 3r, 4t i 5é, va poder gaudir del Raspall, de les diverses activitats i dels tallers que hi havia. A més, van poder passar el dia junt a diversos pilotaris. Un dia molt complet!

Premi Sambori

Premi Sambori.

El nostre centre està de celebració! Volem donar l’enhorabona a Josep Durà Boix de 6é de Primària, guanyador del XXV premi Sambori de literatura de la Vall d’Albaida 2023 amb la seua obra ” La rabosa amistosa”. El lliurament del premi va ser el passat divendres 21 d’abril a la sala Gomis d’Ontinyent. Felicitats Josep!!! Estem tots i totes molt contents/es!!

Visita de l’escriptor.

L’escriptor Jordi Raül Verdú va visitar a l’alumnat de Primària. Ens va contar moltes historietes i ens va signar els llibres que tots i totes s’havien llegit per al foment de la lectura. L’alumnat va quedar entusiasmat!

Pilota Valenciana

El passat 28 de març ens va visitar el pilotari professional Ricardet, jugador de la modalitat de Raspall, campió de diversos trofeus i transmissor de l’essència de la pilota. Vam gaudir d’un dia ple de cultura, arrels i esport. Vam poder conèixer un poc més Ricardet, ja que havíem preparat una entrevista del seu recorregut professional. Tot seguit ens vam endinsar en la pràctica del Raspall i ens ho vam passar bomba!