Graduació 5 Anys i 6é de Primària curs 25-26
Celebrem la graduació de l’alumnat de 5 anys i 6é de Primària i ens acomiadem d’aquests que continuaran el seu camí a l’IES. Enhorabona a tots i totes per finalitzar aquesta etapa i molta sort, que continueu creixent, aprenent i sent bones persones!
Un reconeixement especial a Rafa i a Hugo per eixa mereiscuda Menció Honorífica.