DIA MUNDIAL PELS DRETS DE LA INFÀNCIA

El passat 20 de novembre vam celebrar a l’Escola el dia Mundial pels drets de la infància.
Cada cicle va treballar un dret en profunditat amb activitats diverses i diferents llibres il•lustrats. També s’hi van fer tertúlies dialògiques sobre el tema i, en cicles superiors, un debat sobre la vulneració dels drets dels xiquets i xiquetes de Gaza i Ucraïna.
També, l’alumnat de sisé va coordinar i elaborar un manifest que va ser llegit per representants de cada classe el dia 20/11.
Un treball de coneixement, consciència i reflexió que ens dóna alè per continuar sent la veu dels qui ja no parlen els mitjans de comunicació.
I per finalitzar, tothom va representar la seua identitat en una senzilla manualitat. Amb rotllos de paper havien de representar-se segons com ells i elles es veien i… Així de bonic va quedar!