La nostra història

El Col·legi comença a funcionar en 2007 amb dos aules de tres anys i una de quatre en les instal·lacions antigues del CEIP Ausiàs March. Degut que aquestes instal·lacions no estaven en les seues condicions òptimes ens vam traslladar a unes aules prefabricades. En les que malauradament una generació dels alumnes van cursar la seua escolarització.
Amb moltes ganes i molt esforç entre tota la comunitat educativa, vam aconseguir ser un centre de referència, buscant potenciar en tot moment ser una escola oberta, participativa i solidària. Aquesta afirmació es corrobora en els diferents premis educatius obtinguts al llarg d’aquests cursos escolars.
Actualment estem en un centre de nova construcció ubicat al centre de la població.