Procés de transició

L’alumnat de sisé visita l’IES Andreu Alfaro

Dimarts 23 d’abril, l’alumnat de sisé de primària va visitar l’institut al que anirà el proper curs.

La visita va ser guiada per Puri, la directora del centre, la qual va fer-nos una xicoteta xerrada i resoldre els dubtes que anaven sorgint abans de començar el recorregut per les instal·lacions.

Al llarg de la visita vam poder veure les diferents zones en que es divideix l’IES. També vam poder entrar en alguna classe, com en la de dibuix tècnic i tecnologia, on el professorat i l’alumnat va ser molt amable en nosaltres. Passarem per la porta de la cafeteria, on feia una molt bona oloreta i també ens varem endinsar en una classe d’EF i vam passar pel trinquet.

Finalment, eixirem al pati on varem coincidir en companyes i companys de l’any passat. Va ser una alegria veure’ls i ens va donar moltes ganes de tornar.