Novetats

LLISTA DE MATERIAL CURS 24-25:

INFANTIL

MATERIAL 2 ANYS:

MATERIAL 3 ANYS:

MATERIAL 4 ANYS:

MATERIAL 5 ANYS:

PRIMÀRIA:

MATERIAL PRIMER CICLE:

MATERIAL SEGON CICLE:

TERCER DE PRIMÀRIA:

QUART DE PRIMÀRIA:

TERCER CICLE:

I FIRA DEL LLIBRE I CÒMIC

Arriba al nostre centre la I Fira del llibre i del Còmic organitzada per Educiona.

El pròxim 27 de maig tindrem el plaer d’apropar un món de contes al nostre alumnat de diferents temàtiques i preus que van des dels 3 euros fins als 20 euros.

La fireta estarà des de les 11 del matí fins les 17.30 de la vesprada, organitzada per torns de classe.

Podreu acompanyar als vostres fills/filles al seu horari o visitar-la de manera lliure de 14 a 17.30h.

Animes-vos!!

Vos esperem!!

Llega a nuestro centro la I Feria del libro y del Cómic organizada por Educiona.

El próximo 27 de mayo tendremos el placer de acercar un mundo de cuentos a nuestro alumnado de diferentes temáticas y precios que van desde los 3 euros hasta los 20 euros.

La fireta estará desde las 11 de la mañana hasta las 17.30 de la tarde, organizada por turnos de clase.

Podréis acompañar a vuestros hijos/hijas en su horario o visitarla de manera libre de 14 a 17.30h.

¡¡Animaros!!

¡¡Os esperamos !!

PROCÉS ADMISSIÓ CURS 2024/2025

JORNADA DE PORTES OBERTES: DIA 2 I 3 DE MAIG A LES 11 HORES.

DÍA DEL AUTISMO 2 DE ABRIL:

Un nou projecte arriba a l’escola de la mà de cinquè de primària

PODCAST

La classe de cinquè de primària ha decidit posar la seua veu en una nova activitat anomenada ”LA VOZ DE QUINTO”.

Aquesta activitat, desenvolupada en l’àrea de castellà preten que l’alumnat expresse les seues idees arran un tema d’actualitat.

La tasca consisteix en grabar una conversa, treballada a l’escola, sobre un tema d’actualitat, on l’alumnat puga expressar allò que ha aprés, les seues vivències i les seues opinions personals.

No pergau l’oportunitat d’escoltar-los. Tenen molt a dir!

Bibliopati

Un espai per deixar volar la imaginació

Bibliopati és una zona on l’alumnat pot llegir un llibre (de l’escola o de casa) a l’hora del pati.

En aquesta zona es disposen exemplars diversos per que els xiquets i les xiquetes de l’escola puguen escollir els llibres de temàtica que més els agrade i descobrir noves històries.

A més, l’alumnat voluntari de cinquè s’encarrega, amb l’ajuda d’un docent, de la cura dels llibres i de que es mantiga un to de veu que facilite la lectura.

del pati, i després de mirar la selecció de llibres que hi ha al carret, s’hi pot llogar-los per un temps.

Patis actius

Altra forma de pati

Els patis actius fan referència a diferents propostes dissenyades per promoure l’activitat física, el joc i habilitats motrius, cognitives i socials.

A l’escola s’han acotat diferents espais per portar a terme aquest treball, on s’hi proporciona diferent material i els docents dinamitzen les propostes.

Aquesta proposta de pati té la finalitat de que tots els xiquets i xiquetes troben a l’escola un espai on jugar i desenvolupar-se.

CANDIDATS I CANDIDATES AL CONSELL ESCOLAR

RECOMENDACIONES BASICAS PARA EL CONTROL DE TRANSMISION DE LOS VIRUS RESPIRATORIOS EN EL ENTORNO EDUCATIVO:

REUNIONS GENERALS PRIMER TRIMESTRE / REUNIONES GENERALES PRIMER TRIMESTRE:

Consell Escolar

Elecciones-al-Consejo-Escolar-2023-1

PROCÉS D’ADMISSIÓ CURS 2023 – 2024:

Proces-dadmissio-curs-2023-2024-CEIP-Rosa-Serrano-1-4

JORNADA PORTES OBERTES:

CARRERA SOLIDARIA:

DIA MUNDIAL DEL’AUTISME:

Bona vesprada famílies,

Com cada any, a la nostra escola celebrem el Dia Mundial de L’Autisme que és el 2 d’abril. El lema oficial és ” Llamémosle por su nombre”.

Enguany, gràcies a les famílies i al nostre alumnat que ha participat, hem fet este video, des del respecte i l’afecte, amb l’objectiu de que es puga conèixer i sensibilitzar, un poc més, aquesta realitat comptada pels seus companys/es.