Exposició oral 5é: Animal World Project

Animal World Project

Aquesta setmana hem acabat les exposicions orals en anglés de l’alumnat de 5é de Primària. Els grups han investigat animals que són pareguts i, aprofitant que estem repassant els adjectius comparatius i superlatius, han fet un treball sobre les diferències i les coses comuns dels següents animals: hiena/gos salvatge, hàmster/conillet d’índies, babuí /mico, elefant africà/elefant indi, dofí/marsopa, fardatxo/salamandra, gat muntés/linx, ovella/cabra i jaguar/pantera.

Els grups han fet un gran treball d’investigació, han colaborat i han elaborat unes presentacions molt originals amb molta informació, fotos, dibuixos…

A més, s’han implicat molt en aquest treball i les exposicions han eixit de meravella.

Congratulations class!