4 anys

• PROJECTE “PRINCESES I PRÍNCEPS”

Hui hem rebut la visita de Lidia, la mamà de Julia, per a explicar-nos alguns dubtes que teníem. Dins del projecte anual “Les princeses i els prínceps” una de les preguntes que es plantejaren els xiquets i xiquetes era com es pentinen i es pinten les ungles les princeses i els prínceps. Després de pensar qui ens podia ajudar, decidirem escriure una carta a Lidia ja que és perruquera i segur que ens podia ajudar. Ella ens va contestar a la carta i hui ha sigut el dia de la visita. Ha sigut molt especial i totes i tots estaven emocionats amb l’activitat. S’ho hem passat genial! Gràcies Lidia i Julia.

• Taller de famílies . Mes de maig

Jocs de taula

En l’últim taller de famílies del curs ens visitaren Óscar, Maria José, Raúl, Sandra i Mila. Ens portaren diferents jocs de taula amb els quals ens divertirem moltíssim. Gràcies per haver compartit amb nosaltres aquest temps de joc.

• Tallers de famílies. Mes d’abril

Taller d’art

Hui han vingut a compartir un ratet amb nosaltres Lidia, Mati, Mar i Amparo. Ens han preparat diferents activitats relacionades amb l’art que ens han agradat moltíssim. Hem pogut crear unes cares divertides amb la tècnica del collage, pintar i crear un mural col·lectiu, manipular amb la plastilina i diferents ferramentes i jugar a endevinar pel·lícules posant en pràctica la nostra creativitat. Finalment hem gaudit de l’art del ball deixant-nos portar pel compàs de la música. Ha sigut una experiència molt divertida i enriquidora. Moltes gràcies!

• Eixida al “Rajolar”. Taller de falles

El passat divendres dia 1 de març anàrem al museu de la Rajoleria on visitàrem l’exposició del ninot i férem un taller. En primer lloc gaudirem de la visita a l’exposició on ens van explicar moltes coses sobre les falles de Paiporta i les seues comissions. Una vegada feta la visita baixàrem per a crear la nostra falla: pintàrem músics, fallers i falleres plenant d’alegria els carrers que configuraven el nostre monument.

• L’ESCOLA A TRAVÉS DELS SEUS ULLS

Aquest curs hem introduït una càmera digital a l’aula, l’alumnat la té al seu abast per tal d’immortalitzar aquells moments que per a ells i elles són importants: haver realitzat un puzle, una foto amb un company o companya, la construcció de lego que tant li ha costat fer… moments quotidians dins de l’aula vists des de la mirada de l’infant i que constitueixen un moment important i significatiu. Aquestes imatges les tenim penjades dins de l’aula, els encanta apropar-se i poder vore les fotografies que han realitzat. Periòdicament es van afegint noves imatges.