SEGON TALLER DE FAMÍLIES

El dijous dia 9 de Maig gaudiren del segon taller amb les nostres famílies. Ens convertirem en uns pirates i després passar unes divertides proves aconseguirem la clau que obria un magnífic cofre: uns regals per a cada un de nosaltres.

Gràcies per fer-nos viure moments bonics i per ensenyar-nos lo important del treball en equip!

PADRINS LECTORS

XOCOLATÀ

I per a celebrar l’inici de les FALLES, hem gaudit, gràcies a l’AMPA, de la popular XOCOLATÀ, acompanyada dels seus bunyols. MEL DE ROMER…..

SEGONA VISITA AL RAJOLAR

Hui hem fet la segona eixida pel poble al Museu del Rajolar. Ens han ensenyat que són els NINOTS i ELS LLIBRETS. Després hem fet un taller de la falla de la classe i hem gaudit d’una estoneta al parc del Museu.

COMENCEN ELS TALLERS DE FAMÍLIES

Els tallers de famílies són una gran oportunitat per a presentar als xiquets propostes motivadores relacionades amb l’art o amb jocs de taula. A més a més, esdevenen un meravellós recurs per a unir escola i casa. Esperem que totes les famílies puguen viure aquesta experiència durant aquest curs.

Per a començar, hem tingut una visita d’algunes mares de la classe per a realitzar un taller d’art; UNS DINOSAURES I UNES PAPALLONES.

Moltes gràcies per compartir amb nosaltres el vostre temps!

SI NO VOLS CARNESTOLTES, TANCA LES PORTES

Després de gaudir de les divertides consignes de la reina de Carnestoltes, arribà el dia de vindre disfressats. L’escola i els carrers al voltant del col·legi s’han omplit de fades, Spidermans, princeses, superheroïnes… Aquest dia la creativitat i la imaginació brillen i els jocs es tornen més divertits que mai

JA ÉS NADAL!

La màgia envolta l’escola quan arriba el Nadal i aquesta visita els ha encantat.

ELS PADRINS LECTORS

El passat 26 de Gener, vam dur a terme una activitat amb els nostres companys majors de sisé de primària. A partir del conte “ENS TRACTEM BÉ”, vam fer una assemblea i vam parlar de la comunicació, de tindre cura dels altres i de l’amistat. Aquestes sessions junts milloren la convivència dels xiquets de l’escola i s’han convertit en una nota d’identitat del centre.

VISITA AL RAJOLAR

Hem visitat un lloc important del poble, el Rajolar i l’activitat ha resultat molt divertida i adaptada als xiquets. De vegades, els grans projectes els trobem al nostre entorn pròxim.

Les eixides pel poble són una gran font de coneixement. Ja només eixir caminant es converteix en un gran moment d’aprenentatge on podem observar allò que ens rodeja i treballar algunes normes d’educació viària i afavorir la consciència ciutadana.

GRANS MOMENTS

ANGLÉS AMB ISA

Fer anglés amb Isa ens encanta. El tractament de l’anglés a infantil és un apropament oral, amb activitats molt motivadors i divertides. És per això que estimem molt a la teacher Isa.

PSICOMOTRICITAT RELACIONAL

Durant una sessió i mitja a la setmana visitem el gimnàs de l’escola. Què fem? Us ho expliquem..

HALLOWEEN

Quan octubre arriba al seu fi, a escola ens espera una festa que ens encanta. Una de les activitats ha estat relacionada amb un conte. Hem pogut gaudir d’una història i ens hem convertit en els seus personatges.

La dramatització és un dels llenguatges que els xiquets utilitzen per a comunicar les seues experiències i vivències. Fomentar el llenguatge corporal és una ferramenta molt potent per a ampliar les possibilitats de comunicació i expressió dels xiquets i xiquetes.

ELS MONSTRES A ESCOLA

L’altra activitat ha sigut, amb un complement convertir-nos en MONSTRES. Estem terrorificament meravellosos.

LES CASTANYERES

Gràcies a les nostres castanyeras hem gaudit d’un conte molt popular i hem ballat la cançó de la Castanyera. A més a més ens hem tornat a casa amb castanyes. Boníssimes!

La implicació i la col·laboració de les famílies en aquestes activitats apropen l’escola a casa. I ens ajuden a conéixer un poc més la nostra cultura.

ARA ARRIBA LA TARDOR

Per a donar pas a la tardor hem gaudit al gimnàs d’una provocació amb material relacionat amb aquesta estació. Com podeu observar ha sigut molt interessant…

Les provocacions ens ajuden a desenvolupar la nostra creativitat, a manipular i observar l’entorn que ens envolta i a fomentar l’interés i la curiositat. Però el més important, és que ens sorprenen i ens fan gaudir.

LA MAGIA DELS CONTES

Durant el primer mes de col·le, encara estem un poc nerviosos i esperem amb moltes ganes que les nostres famílies ens arrepleguen. Els contes ens han ajudat a gaudir de l’escola i a anar acceptant la separació de les nostres famílies. Hui toca un màgic: LEOTOLDA. Quan tot es fa fosc i apareix la llum màgica els colors del conte es transformen, deixant-nos bocabadats.