Fent física amb la meua smartphone
FENT FÍSICA AMB EL MEU SMARTPHONE Activitat realitzada en l’assignatura Física i Química de 3r d’ESO. Professora: Susana Navarro. En el laboratori de física li hem donat un nou ús als nostres dispositius mòbils: els hem utilitzat per a gravar a càmera lenta la caiguda d’una bola i realitzar un estudi del moviment de caiguda …
Neu1718
LA SETMANA BLANCA, LA MILLOR DE TOT L’ANY Diumenge, set i mitja del matí. Quin fred que fa i quina son tinc, però tots els problemes desapareixen en girar el cantó i vore l´autobús i els companys preparats per anar-nos-en a la neu. Va ser una experiència única ja que aquest any anàvem amb un …
Laboratori Física i Química
MÉS SIMPLE QUE EL MECANISME D’UN CÀNTIR O no tan simple? L’alumna Marina Calle, de 3r ESO A, ens il·lustra sobre el mecanisme del càntir en el següent video elaborat per ella mateixa després de fer una petita investigació per a la classe de Física i Química. L’alumna fa una explicació utilitzant els postulats de …
Laboratori Física i Química
COLORIMETRIA AL TEU SMARTPHONE Ciències Aplicades a l’Activitat Professional de 4º de l’ESO. Professora: Susana Navarro. Quan dissolem sulfat de coure en aigua, la solució es torna blava. Com més sulfat s’agrega, més intens es torna el color. Però, com es pot calcular exactament quant de coure es va utilitzar només mirant el color? …
Laboratori Física i Química
COLORIMETRIA AMB EL TEU SMARTPHONE Activitat realitzada en l’assignatura Ciències Aplicades a l’Activitat Professional de 4t de l’ESO. Professora: Susana Navarro. Quan dissolem sulfat de coure en aigua, la solució es torna blava. Com més sulfat s’agrega, més intens es torna el color. Però, com es pot calcular exactament quant de coure es va utilitzar …
Laboratorio Física y Química
COLORIMETRIA AMB EL TEU SMARTPHONE Activitat realitzada en l’assignatura Ciències Aplicades a l’Activitat Professional de 4º de l’ESO. Professora: Susana Navarro. Quan dissolem sulfat de coure en aigua, la solució es torna blava. Com més sulfat s’agrega, més intens es torna el color. Però, com es pot calcular exactament quant de coure es va utilitzar …
Visita a l’Almoina i ruta epigràfica
VISITA A L’ALMOINA I RUTA EPIGRÀFICA Els alumnes de Llatí de 4t ESO i 1r Batxiller van realitzar el passat 21 de desembre una activitat pel centre de València per tal de conéixer l’origen romà de la nostra ciutat i la seua pervivència. Primer vam fer una visita guiada al museu de …
Visita a l’Almoina i ruta epigràfica
VISITA A L’ALMOINA I RUTA EPIGRÀFICA Els alumnes de Llatí de 4t ESO i 1r Batxiller van realitzar el passat 21 de desembre una activitat pel centre de València per tal de conéixer l’origen romà de la nostra ciutat i la seua pervivència. Primer vam fer una visita guiada al museu de l’Almoina per …