Activitats departament educació física

Per un institut actiu i saludable.

Un any més el department d’educació física ha començat amb força el curs. Estem disposats a revolucionar a tota la comunitat educativa  i per això  proposem una sèrie d’ activitats esportives d’ ample espectre,   que donaran cabuda a tots i totes les persones que vulguen practicar algun esport a l’ institut. Si estàs interessat o interessada i vols apuntar-te a alguna activitat i/o vols proposar  alguna més,  no dubtes en posar-te en contacte amb el departament d’educació física . A continuació relatem algunes de les activitats que ja estem realitzant.

●  Lloguer de material. Els alumnes,  amb el carnet del centre,  podran llogar material esportiu i/o entrar al gimnàs a fer activitats esportives.( tot l’ any).

●  Campionats esportius. L’ alumnat pot participar , al llarg de tot l’ any, en campionats esportius dels següents esports:

♤ Badminton.

♤ Pilota valenciana.

♤ Tennis taula.

♤ Colpbol.

♤ Voleibol.

♤ Bàsquet.

♤ Futbol sala.

Equip de voleibol.  Entrenaments els patis del divendres i a les 13.20h fins a les 14.30. També divendres ( tot el curs).

Per a més informació punxa ací