Lliga Debat

ENHORABONA, DISCUTIDORS!

L’equip de debat arriba a les semifinals de la competició.

El passat dissabte 3 de març l’equip de l’IES Maria Carbonell Sánchez participà en les semifinals de la fase local de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat, després d’haver superat en puntuació als grups que representaven els centres IES Pere Boïls (Manises), Col·legi Mare de Déu de l’Olivar (Alaquàs) i IES Font de Sant Lluís (València). En la semifinal fou superat per l’equip de l’IES Porçons (Aielo de Malferit), que foren els qui al capdavall es proclamarien campions de la competició. Els diversos enfrontaments tingueren lloc al Paranimf de la Universitat Politècnica de València, marc incomparable on tots els participants posaren en pràctica la seua capacitat dialèctica sobre el tema de si l’humor ha de tenir o no límits. L’equip estava format per alumnat de 4t d’ESO (Íngrid Hirschberg, Nórman Ortells, Daniel Sanz, Tania Jiménez, Ander Menoyo, Marta Ridaura i Lucas Sáez) i fou acompanyat pel professor del Departament de Valencià, Joan Joan-Mompó. La competició, organitzada conjuntament per l’associació Escola Valenciana i la Xarxa Vives d’Universitats, té implantació en tots els territoris que parlem la mateixa llengua pròpia (València, Balears i Catalunya). La participació del nostre IES en la iniciativa té tradició ja que aquesta sempre ha tingut bona acollida entre l’alumnat. De fet, per a l’any que ve ja hi ha alumnes que volen repetir l’experiència. Veritat que això ja és una gran victòria?