CAIXES NIU

PROJECTE CAIXES NIU

El passat dijous 10 de març alumnat de 1r d’ESO visitaren el paratge natural de Santa Ana. Aquesta és una activitat interdisciplinar en la que han participat els departaments de tecnologia, educació física i biologia.

El projecte va començar fa uns mesos amb el disseny i fabricació de les caixes en les classes de tecnologia, tenint en compte que van destinades a aus passeriformes. Al mateix temps estudiarem els beneficis mediambientals d’aquest tipus de llars.

Culminant aquesta primera fase, uns 50 alumnes anaren en bicicleta des de l’institut fins al bosc mediterrani de Santa Ana fent una demostració de forma física, companyerisme i saber estar.

En fases posteriors procedirem a penjar caixes en els arbres del nostre centre. A més, caldrà fer un seguiment sobre el nombre de caixes utilitzades, tipus d’aus, quantitat d’ous, etc.

En aquest enllaç podreu escoltar el podcast de la radio d’Albal tractant l’activitat: Radio Sol Albal

Per a vore la resta d’imatges fes clic ací