Xarrada-Taller Contra el Canvi Climàtic

Xarrada i taller de l’Observatori de Canvi Climàtic:

Tots coneixem el gran problema global que suposa el  canvi climàtic però, sabem què és? Tenim clar què és l’efecte hivernacle? Nosaltres podem fer alguna cosa per a reduir les emissions de gasos d’efecte hivernacle o per frenar l’augment de la temperatura del Planeta? I per adaptar-me? Els educadors de l’Observatori de Canvi Climàtic han ajudat als nostres alumnes de CAAP y del PR4, de 4t ESO, a donar una resposta a totes aquestes preguntes en dues sessions. La primera sessió va consistir en una xarrada i, en la segona, en un taller es va introduir jocs i demostracions per sensibilitzar als alumnes en aquesta problemàtica.

L’Observatori de Canvi Climàtic és un centre destinat  a un problema ambiental global com el canvi climàtic. Entre els seus objectius destaquen la lluita front del canvi climàtic, la formació i sensibilització ciutadana, així com mostrar la contribució de València al desenvolupament sostenible.

Per a vore la resta d’imatges, punxa ací