Trobada Almudena Grandes

EIXIDA A VALÈNCIA I TROBADA AMB ALMUDENA GRANDES

El passat dimecres 7 de febrer, els i les alumnes de 4t d’ESO amb les professores Carmen Ortí i Imma Gómez, del departament de Castellà, van visitar el Monestir de Sant Miquel dels Reis, a València. L’activitat estava centrada en una xerrada literària amb torn obert de preguntes a l’escriptora Almudena Grandes, pertanyent al programa ANIMACIÓ A LA LECTURA 2018- TROBADES LECTORES, organitzat per Edicions Bromera i l’Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Prèviament a la trobada, es va gaudir d’una visita guiada per tot l’edifici on es va aprendre sobre la història, les diferents funcions i la cultura pròpies, a més de la visita a la tomba dels últims reis: el Duc de Calàbria i Germana de Foix.

Fou una trobada literària i cultural molt interessant entre alumnat provinent de tota la Comunitat. A la fi, Almudena Grandes signà i dedicà les seues obres als estimats lectors.