Els alumnes de 1r de la FPB participen en la VI Trobada de Teatre Jove

L’alumnat de 1r de Formació Profssional Bàsica ha participar en  la VI Trobada de Teatre Jove que organitza Espai Inestable amb l’IVAJ i altres entitats.

Han presentat una producció pròpia “El viaje hacia la nada” amb textos de diversos autors, entre d’ells els del propi alumnat. A més, després de la representació, han fet tallers amb professionals de les Arts escèniques i dinàmiques de grup amb alumnat de l’IES Almussafes, l’IES Orriols i l’IES Sedaví.