Actualitat

Publicat el calendari d’admissió d’ESO, Batxillerat i Formació Professional – Curs 24/25

Ací teniu un quadre resum amb les dates per a ESO i Batxillerat:

calendari admissio eso batxillerat

Ací teniu un quadre resum amb les dates per a formació professional:

calendari admissio FP

NOTES IMPORTANTS:

Missatge dirigit a les famílies que tenen fills/es a 6é de primària a les escoles de Tavernes Blanques, Bonrepós i Almàssera.
Segons la resolució de 25/04/2024 que estableix el calendari i procediment d’admissió, s’especifica que els representants legals dels alumnes dels centres adscrits han de formalitzar la confirmació de plaça escolar en cas que es vulguin matricular el proper curs al centre al qual estan adscrits. Per fer-ho, han d’emplenar l’annex VI d’aquesta resolució i lliurar-lo del 6 al 9 de maig al centre on actualment estan matriculats. Segons la normativa, els alumnes que lliuren la formalització (Annex VI) no podran fer l’admissió ja que incorrerien en duplicació i per això serien penalitzats segons aquesta resolució. Els alumnes que no ho fessin perdrien el dret preferent a matrícula i per això participaran a l’admissió amb la mateixa puntuació que la resta d’alumnes no adscrits.

Comunicat. El Consell Escolar de Tavernes Blanques ha decidit no puntuar cap circumstància específica en l’admissió de l’alumnat.

Tota la informació actualitzada al voltant de l’admissió d’ESO i Batxillerat a la web de conselleria:

Tota la informació actualitzada al voltant de l’admissió de FP a la web de conselleria:

Llistat provisional d’alumnat admés a les proves d’idiomes – nivell A2

Teniu disponible el llistat provisional d’alumnat admés a les proves homologades de certificació d’idiomes anglès i francès, nivell A2:

llistat provisional admesos

Beques del ministeri d’educació, curs 2024-2025

El termini és del 19 de març de 2024, a les 09:00 hores, fins el 10 de maig de 2024 a les 15:00 hores.

Enllaç a la normativa – Convocatòria

Consulta més informació a la pàgina de beques del ministeri.

Qüestionari de Context. Curs 2023-2024

Aquest curs es va a realitzar un procediment d’avaluació del context social i educatiu de l’alumnat de tots els centres públics, concertats i privats de la Comunitat Valenciana.

L’alumnat participarà d’aquesta avaluació de context mitjançant un qüestionari en línia dissenyat per a tal efecte, preservant en tot moment la seua identitat en les respostes. Teniu més informació a la següent carta de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa:

carta questionari context