Actualitat

Llistat de llibres per al curs 2024/2025

L’alumnat que participa de Xarxallibres, només ha de comprar el workbook d’anglés del seu nivell corresponent.

El llistat de llibres de cicles i FP es donarà actualitzat en setembre.

Els alumnes que compren els llibres, no els han de ratllar, ni posar el nom, ni folrar, per tal de poder tornar-los si el professor diu que no és el llibre corresponent.

llibres de text 24-25

Servei de transport escolar – Curs 2024/2025

RESOLUCIÓ de 25 de juny de 2024, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen ajudes per al servei de transport escolar per al curs 2024-2025.

Aquells alumnes que heu estat matriculats amb nosaltres aquest curs, podeu treure des de webfamilia el document per sol·licitar-la.

Els alumnes nous per a 1r d’ESO o que entren nous aquest curs, poden descarregar l’imprès:

Heu de portar-la de l’1 al 5 de juliol al centre i només cal dipositar-la al contenidor que hem deixat a l’entrada del centre per entregar documentació en horari de 09:00 a 14:00.
Els alumnes que entren per admissió i no estan en període de matrícula ho hauran de lliurar en el període de matrícula.

Admissió i matrícula d’ESO, Batxillerat i Formació Professional – Curs 24/25

acces adminova

Calendari d’admissió i matrícula per a ESO i Batxillerat:

calendari admissio eso batxillerat

Calendari d’admissió i matrícula per a FP Bàsica i cicles de Grau Mitjà i Superior:

calendari admissio FP

Presentació amb l’explicació per a la inscripció a cicles de FP:

solicitud inscripción

Coneix els cicles al nostre institut:

admissió fp

Instruccions per a l’afiliació a l’AFA per al curs 2024/2025

Abans de l’1 de novembre de 2024. Tota la informació al document: