25 de febrer de 2026
Aquesta vesprada, al Palau de la Música, hem acompanyat a les nostres alumnes guardonades amb el premi a l’excel·lència acadèmica del curs 24-25.
Enhorabona a Celia Rodríguez Bellver, Lucía Sánchez García i Inés Sánchez Sánchez. per tan merescut reconeixement.✨
Enhorabona també a les famílies, així com als i les mestres que els han acompanyat en el seu recorregut acadèmic.🫶