L’alumnat de 6é d’Educació Primària ha gaudit de tres dies i dos nits en el Centre de Vacacions Embassament de Benagéber, on han comptat amb innombrables jocs, activitats de cohesió grupal i d’orientació i, sobretot, de diversió en equip envoltats constantment de naturalesa i d’un gran equip de monitors i monitores.
Res més arribar van fer diversos jocs per a conéixer les instal·lacions i, en dinar, van descobrir les seues habitacions.

El centre els va sorprendre amb una activitat de regal: la via ferrata.

En acabar, els van repartir un dolç berenar (cal reconéixer que fam no han passat).

D’ací van ser directes a la següent activitat… la tirolina!
Arribada la nit van fer un joc nocturn juntament amb alumnat d’un altre centre educatiu: l’assalt al castell.

Al matí següent els esperava la ruta a cavall, la primera de les quatre activitats que hi havia previstes per a eixe dia; sobreviure a ell va ser tot un repte.
Seguidament van fer un joc d’orientació i, havent dinat, es van relaxar en el tir amb arc.

Conforme van acabar van ser directes a “de pi a pi”, una ruta entre arbres molt curiosa i interessant, amb una de les millors vistes del centre.

El dia encara no havia acabat perquè, després del berenar, els esperava la piragua!

I no cregues que esta activitat va ser l’última… a la nit els esperava la discoteca.

Eixa nit tots i totes van acabar rendits, la qual cosa els va vindre bé per a dormir profundament i així poder gaudir, al matí següent, de l’escalada.
I ara sí, fins ací la gran fi de curs de sisé, encara que no podien anar-se sense acomiadar-se dels monitors que van fer possible esta gran experiència: Noelia (Girona), Pau i Luis. Moltes gràcies, sou molt grans!
PD: el millor del viatge, la companyia!