BENVINGUTS / BENVINGUDES

maig_recorte

ÚLTIMES NOTICIES

RESOLUCIÓ SOBRE L’ÚS DE DISPOSITIUS MÒBILS EN CENTRES EDUCATIUS NO UNIVERSITARIS

Per mi_perezroger | 7 de maig de 2024

El dia 3 de maig es va publicar en el DOGV Resolució sobre l’ús de dispositius mòbils en centres educatius.

PROVES HOMOLOGADES A2

Per mi_perezroger | 19 d'abril de 2024

S’ha publicat la resolució por la que es convoquen les proves homologades del nivell A2 d’anglés (8 de maig) i francés (9 de maig). Els alumnes/as que vulguen participar han de passar por la secretaria del centre per a arreplegar la sol·licitud d’inscripció. El termini de presentació serà del 23 al 30 d’abril, tots dos inclosos.

Tercera jornada taller famílies AMPA

Per mi_perezroger | 15 d'abril de 2024

Tercera jornada taller famílies AMPA
Dimarts 16 d’abril de 19:00h a 20:00h tindrà lloc la tercera jornada de famílies AMPA : “GAUDIR DE L’ADOLESCÈNCIA”

Informació sobre beques d’estudis postobligatoris no universitaris

Per mi_perezroger | 11 d'abril de 2024

Informació sobre beques d’estudis postobligatoris no universitaris

PROVA ACCÉS GRAU MITJÀ

Per mi_perezroger | 13 de març de 2024

El termini per a la inscripció a la prova d’accés al grau mitjà és del 20 al 28 de març. La sol·licitud i resta de documentació s’han d’entregar en la secretaria del centre.

CONDOL

Per mi_perezroger | 25 de febrer de 2024

Dijous 22 de febrer de 2024 quedarà enregistrat en la memòria de tots els valencians i valencianes com un dia horrible, desolador. Molts veïns i veïnes de la ciutat de València van perdre les seues cases, les seues pertinences , i encara més, la seua vida o la d’un estimat o estimada. El foc aterridor devastà la vida de valencianes i valencians, ja siga de naixement o perquè havien triada aquesta ciutat per a establir la seua llar. A elles i a ells, el nostre condol. A tots i totes la nostra solidaritat.
IES LA GARRIGOSA

SEGONA JORNADA TALLER FAMÍLIES AMPA

Per mi_perezroger | 14 de febrer de 2024

El dimarts 20 de febrer de 19:00 a 20:30H tindrà lloc la segona jornada taller famílies AMPA: “Adolescència, límits i identitat: el procés de creixement”.

ANUL·LADA LA XARRADA SOBRE CIBERSEGURETAT PER BAIXA PARTICIPACIÓ

Per mi_perezroger | 2 de febrer de 2024

ANUL·LADA

AGRAÏMENT DONACIÓ SANG

Per mi_perezroger | 2 de febrer de 2024

La campanya de donació de sang de L’IES La Garrigosa 2023-24 ha conclòs amb èxit, havent donat un total de 37 persones, 3 d’ells nous donants, i superant així les dades obteses el curs anterior. Des del centre volem agrair a totes les persones que generosament han acudit al centre a donar sang aquest matí, sense la vostra implicació i la vostra heroïcitat social aquest projecte no seria possible. Gràcies!!!!

DONACIÓ DE SANG

Per mi_perezroger | 22 de gener de 2024

El pròxim dia 1 de Febrer acudirà al nostre centre el Banc de sang de València i muntarà un punt de donació de sang de 9:30 a 14:00 hores. Aquesta actuació està emmarcada en el projecte d’aprenentatge servei que estem desenvolupant en la matèria Biologia humana de 1r de Batxillerat on els alumnes han treballat en una campanya de conscienciació per tota la localitat de Meliana per aconseguir donants.

ACTIVITATS FSE

Aquest centre realitza activitats cofinançades pel Fons Social Europeu