MATRICULACIÓ 2024-2025

Ja està disponible el decret que regula el procés d’admissió de l’alumnat per al curs 2024-2025. Us deixem l’enllaç al decret i pròximament publicarem el calendari de tot el procés.

DECRET (Fes clic ací per a veure el decret)

Resolució de 25 d’abril de 2024 per la qual s’establix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat per al curs 2024-2025

Quadre resum del calendari d’admissió de l’alumnat per al curs 2024-2025 (Fes clic ací per a veure el quadre en les pàgines 30-31)

DIA DE L’ESPORT

Enguany el centre ha participat en una jornada esportiva anomenada EL DIA DE L’ESPORT. És una iniciativa que busca promoure l’activitat física entre l’alumnat de tots els centres educatius amb els Jocs Olímpics i Paralímpics de París com a tema motivador. Vam fer unes jornades olímpiques durant el dia 26 de març fent-ho coincidir amb la setmana cultural.Va participar tot el col·legi amb molt d’entusiasme i vam fer un vídeo per a participar en un concurs i poder optar a guanyar material esportiu per al nostre centre. Va ser molt divertit!

5é CONCURS DE VÍDEOS :DIA MUNDIAL DEL CONSUMIDOR (CONSUM)

Aquest curs tenim una meta: protegir el planeta del canvi climàtic! L’alumnat de tercer cicle juntament amb les seues tutores i les mestres d’anglés han realitzat un vídeo per a participar en un concurs sobre el dia mundial del consumidor. En el vídeo compten les accions que duem a terme en el dia a dia del nostre centre educatiu per a protegir el planeta enfront del canvi climàtic. Esperem que us agrade!

FALLES

L’alumnat d’infantil i de primària ha preparat una BOTELLÀ amb la mestra de música. Us desitgem que tingueu bones falles. Ens veiem el dia 20 de març. Fins prompte!

DIA DE LA DONA

Amb motiu de la celebració del 8M (dia de la dona) el centre ha realitzat un vídeo amb frases treballades en les tutories que després van posar en comú en l’assemblea de centre. En el vídeo han volgut expressar el reconeixement dels drets de la dona i commemorar la lluita de la dona per la igualtat d’oportunitats.

Les xiquetes del CEIP San Pedro tenen el futur en les seues mans i arribaran on vulguen. Aquests són els seus desitjos per a les seues vides…

Altres activitats que hem realitzat en el centre van ser:

Apadrinament lector dels cursos superiors als inferiors. Posteriorment a la lectura, van escriure frases, adjectius,…cap a eixes dones importants. Posteriorment les van col·locar en unes cintes i vam procedir a llegir el manifest per part d’algunes alumnes del centre que han posat veu al vídeo “de les dones del futur” que vam fer al centre. Finalment tot el professorat i l’alumnat van ballar la cançó Te’n podria dir mil.

A continuació podreu veure el vídeo de les activitats i del ball que realitzem eixe dia. Esperem que us agrade!

MISSATGE DEL GRUP MUSICAL “LA FÚMIGA”

Aquesta setmana, el nostre centre ha rebut per sorpresa un missatge de vídeo del grup musical “La Fúmiga”, autors de la cançó “Espremedors”, la qual vam treballar el Dia Internacional de la Eliminació de la Violència Contra les Dones.

Volem compartir amb tota la comunitat educativa aquest vídeo, que ens ha fet molta il·lusió rebre.