VIII Trobada municipal de cors escolars.

Han sigut moltes hores de dur treball per part del nostre mestre de música, JuanDe, al capdavant i direcció del cor del nostre col·legi, format per alumnat de 3r, 4t ,5é i 6é de primària. Com ja hem comentat ha sigut un dur treball, però molt satisfactori, on també han participat pares i mares del nostre alumnat, fent classes magistrals de respiració, cant i acompanyaments musicals d’excepció.

Felicitem a l’alumnat i a la direcció que conformen el cor del nostre col·legi, per la gran actuació que van realitzar en la VIII trobada municipal de cors.

Enhorabona !!!

“Estime escoltar un cor. Estime la humanitat de veure els rostres de gent real sent devotes a una peça de música. M’agrada el treball en equip. Em fa sentir optimista sobre la raça humana quan els veig cooperar així.” — Paul McCartney