Hort escolar ecològic

Per motius aliens al nostre treball en l’hort escolar, hem hagut de tornar a plantar algunes hortalisses ( cebes ) i tubercles (creïlles). Llegums (faves) ja no hem tornat a plantar ja que no és la millor època, però ens queda una planta i ja la tenim plena de flors ,com es pot veure en en la primera foto.

Com podeu veure en les ultimes fotos, hem trobat diversos llambrígols. Això demostra que tenim una molt bona terra per a poder cultivar, gràcies al treball que vam fer en el seu moment d’airejar i adobar la terra, justament amb humus de llambrígol.

Esperem que esta vegada puguem recollir els fruits del nostre treball i per a això tornarem a realitzar cartelleria demanant respecte al nostre treball i que cuiden de l’entorn de «Cabanyal Horta», ja que és un lloc obert per a poder gaudir tothom i per a això hem de cuidar-lo entre tots.