- FESTIVAL DE NADAL 2024
IMPORTANTE: PER MOTIVOS DE AFORO, SOLO ESTARÁ PERMITIDA LA ENTRADA AL RECINTO DE DOS MIEMBROS POR FAMILIA.
- GRADUACIÓ DE 5 ANYS!
- RESUM DEL TERCER TRIMESTRE
- ESTE TRIMESTRE L’ALUMNAT DE 3 ANYS JUNT AMB L’ALUMNAT DE 5é I 6é HA GAUDIT D’ESTONES DE JOCS DE TAULA.
- L’ALUMNAT D’INFANTIL HA GAUDIT DEL MATÍ A LA PLATJA.
- PLANTEM PIMENTONS, TOMATES I RÀVENS
- Setmana Cultural
Us presentem una sèrie d’activitats que s’han realitzat durant els dos dies que hem dedicat a la setmana cultural. Estos dies han tingut com a focus el lema d’enguany en el nostre centre, » València, ciutat verda.»
Croma com a recurs educatiu
Esta activitat consistix en el fet que cada curs presenta un dels meravellosos parcs que podem gaudir a la nostra ciutat . Com podeu vore, gràcies a la utilització del croma, podem gaudir de la vista d’aquests parcs darrere dels nostres alumnes, sense que hajen d’haber-se desplaçat.
El croma és una tècnica audiovisual que ve utilitzant-se des de fa temps en cinema, televisió i fotografia. Consistix a extraure un color d’una imatge o vídeo i reemplaçar l’àrea que ocupava eixe color per una altra imatge o vídeo, amb l’ajuda d’un equip especialitzat: un ordinador, tauleta o mòbil…
La tècnica del croma ens dona la possibilitat d’establir experiències d’aprenentatge sense necessitat d’eixir de classe. Ens permet enriquir el procés d’ensenyament-aprenentatge aportant un ampli ventall de possibilitats per a treballar els diversos continguts, d’una forma dinàmica, lúdica i activa.
Agrair al nostre mestre Alejandro Medina García, tutor de 2n, per proposar esta activitat i fer tot el necessari per a poder gaudir d’este genial vídeo. A més, agrair a tots els tutors i mestres que han participat en esta activitat al costat dels seus alumnes. Una activitat on s’ha treballat la memòria, l’oratòria, l’expressió corporal, l’expressió verbal en llengua valenciana, entre altres.
Competències treballades:
– Competència lingüística.
– Competència digital.
– Competència aprendre a aprendre.
– Competència social i cívica.
– Competència sentit de la iniciativa i esperit emprenedor.
– Competència consciència i expressions culturals.Taller de percussió corporal.
El mestre de Música, JuanDe, ha cretat un taller a on les mans, cames, peus, pit, panxa, dits, … seran les eines per treballar col·lectivament diferents patrons rítmics, i a on descobriran una nova forma d’expressar-se de manera rítmica i creativa, alhora que desenvolupem l’autoestima, l’empatia i la cohesió grupal.
Objectius:
- Aprendre patrons rítmics bàsics de percussió corporal.
- Desenvolupar la coordinació motriu en relació amb el ritme.
- Muntar una coreografia amb percussió corporal.
- Utilitzar el cos com a mitjàexpressiu i de comunicació.
- Estimar el propi cos i reconèixer i respectar el dels altres.
- Treballar dinàmiques col·lectives respectant el grup.
- Cohesionar el grup a través d’una activitat d’expressió artística.
Competències treballades:
- Competència artística i cultural
- Competència social i ciutadana
- Competència d’autonomia i iniciativa personal
Taller de plantes aromàtiques.
En aquest taller gaudirem de l’experimentació amb tots els sentits i descobrirem per a què s’utilitzen les plantes aromàtiques: remeis de cosmètica natural, receptes i olis de massatge .
Objectius:
- Conèixer les plantes aromàtiques i les seves propietats.
- Desenvolupar tots els sentits.
- Aprendre a fabricar els nostres propis productes.
- Experimentar i desenvolupar competències científiques.
Competències treballades:
- Competència per a aprendre a aprendre.
- Competència social i cívica.
- Competència en comunicació linüística.
Gràcies als nostres compañys José, Cova i Laura per la seua realització.
- HUI A LA CLASSE DE 3 ANYS HEM COMENÇAT ELS TALLERS INTERACTIUS AMB LES FAMÍLIES.
- Hort ecològic al pati de l’escola.
Els alumnes de classe de Lola, 4 anys, i els alumnes de 4t hem treballat de valent per a plantar productes de temporada i que l’hort del pati estiga radiant a la primavera.
Bon treball !!
Llevem males herbes i fem de l’hort. Substrat i humus de llombrigol per a alimentar la terra. Removem la terra …. el substrat i …… l’humus de cuc. Hem regat molt bé la terra ……. perquè està fent dies de molta calor. Ací tenim diferents plantons, estos són de tomaca Valenciana, tomaca Rosa i tomaca cherry…. però també hem plantat albergínies, carabassetes, pimentons i alfàbega. - ADÉU, HIVERN