EDUCACIÓ INFANTIL

• GRADUACIÓ DE 5 ANYS!
  • RESUM DEL TERCER TRIMESTRE
  • ESTE TRIMESTRE L’ALUMNAT DE 3 ANYS JUNT AMB L’ALUMNAT DE 5é I 6é HA GAUDIT D’ESTONES DE JOCS DE TAULA.
  • L’ALUMNAT D’INFANTIL HA GAUDIT DEL MATÍ A LA PLATJA.
  • PLANTEM PIMENTONS, TOMATES I RÀVENS
  • Setmana Cultural

Us presentem una sèrie d’activitats que s’han realitzat durant els dos dies que hem dedicat a la setmana cultural. Estos dies han tingut com a focus el lema d’enguany en el nostre centre, » València, ciutat verda.»

Croma com a recurs educatiu

Esta activitat consistix en el fet que cada curs presenta un dels meravellosos parcs que podem gaudir a la nostra ciutat . Com podeu vore, gràcies a la utilització del croma, podem gaudir de la vista d’aquests parcs darrere dels nostres alumnes, sense que hajen d’haber-se desplaçat.

El croma és una tècnica audiovisual que ve utilitzant-se des de fa temps en cinema, televisió i fotografia. Consistix a extraure un color d’una imatge o vídeo i reemplaçar l’àrea que ocupava eixe color per una altra imatge o vídeo, amb l’ajuda d’un equip especialitzat: un ordinador, tauleta o mòbil…

La tècnica del croma ens dona la possibilitat d’establir experiències d’aprenentatge sense necessitat d’eixir de classe. Ens permet enriquir el procés d’ensenyament-aprenentatge aportant un ampli ventall de possibilitats per a treballar els diversos continguts, d’una forma dinàmica, lúdica i activa.

Agrair al nostre mestre Alejandro Medina García, tutor de 2n, per proposar esta activitat i fer tot el necessari per a poder gaudir d’este genial vídeo. A més, agrair a tots els tutors i mestres que han participat en esta activitat al costat dels seus alumnes. Una activitat on s’ha treballat la memòria, l’oratòria, l’expressió corporal, l’expressió verbal en llengua valenciana, entre altres.

– Competència lingüística.
    – Competència digital.
    – Competència aprendre a aprendre.
    – Competència social i cívica.
    – Competència sentit de la iniciativa i esperit emprenedor.
    – Competència consciència i expressions culturals.

Taller de percussió corporal.

El mestre de Música, JuanDe, ha cretat un taller a on les mans, cames, peus, pit, panxa, dits, … seran les eines per treballar col·lectivament diferents patrons rítmics, i a on descobriran una nova forma d’expressar-se de manera rítmica i creativa, alhora que desenvolupem l’autoestima, l’empatia i la cohesió grupal.

Objectius:

• Aprendre patrons rítmics bàsics de percussió corporal.
    • Desenvolupar la coordinació motriu en relació amb el ritme.
    • Muntar una coreografia amb percussió corporal.
    • Utilitzar el cos com a mitjàexpressiu i de comunicació.
    • Estimar el propi cos i reconèixer i respectar el dels altres.
    • Treballar dinàmiques col·lectives respectant el grup.
    • Cohesionar el grup a través d’una activitat d’expressió artística.

• Competència artística i cultural
    • Competència social i ciutadana
    • Competència d’autonomia i iniciativa personal

Taller de plantes aromàtiques.

En aquest taller gaudirem de l’experimentació amb tots els sentits i descobrirem per a què s’utilitzen les plantes aromàtiques: remeis de cosmètica natural, receptes i olis de massatge .

Objectius:

• Conèixer les plantes aromàtiques i les seves propietats.
    • Desenvolupar tots els sentits.
    • Aprendre a fabricar els nostres propis productes.
    • Experimentar i desenvolupar competències científiques.

Competències treballades:

• Competència per a aprendre a aprendre.
    • Competència social i cívica.
    • Competència en comunicació linüística.

Gràcies als nostres compañys José, Cova i Laura per la seua realització.

• HUI A LA CLASSE DE 3 ANYS HEM COMENÇAT ELS TALLERS INTERACTIUS AMB LES FAMÍLIES.
  • Hort ecològic al pati de l’escola.

Els alumnes de classe de Lola, 4 anys, i els alumnes de 4t hem treballat de valent per a plantar productes de temporada i que l’hort del pati estiga radiant a la primavera.

Bon treball !!

• ADÉU, HIVERN