5é I 6é DE PRIMÀRIA

  • GRADUACIÓ CLASSE DE 6é
    https://youtu.be/wDgcSljVAyk?si=x9pDUoIxgwBK-tsu
  • ESTE TRIMESTRE L’ALUMNAT DE 3 ANYS JUNT AMB L’ALUMNAT DE 5é I 6é HA GAUDIT D’ESTONES DE JOCS DE TAULA.
  • PROJECTE:EL MEU CENTRE EN TRANSICIÓ. SESSIÓ DE CLOENDA

    Aquesta ha sigut la sessió de tancament del projecte » El meu centre en transició» del curs 23-24.

    La sessió ens ha servit de reflexió i avaluació de tot allò aprés i en la realització d’un mural col·laboratiu que representa els nous hàbits adquirits pel nostre alumnat.

    Gràcies Josep i Núria per la vostra tasca. Esperem repetir el proper curs.

     

    https://youtube.com/shorts/Rx6zA1f1yIw?feature=share
  • PROJECTE 3XLAIGUALTAT. ANA GÓMEZ

    «3XLAIGUALTAT» és  un programa que ha tractat de promoure la inclusió de les dones i les xiquetes en l’esport entre l’alumnat de cinqué i sisé de primària .

    El programa es va iniciar al mes d’abril amb un taller  sobre conceptes bàsics d’igualtat i una xarrada col·loqui sobre figures en l’esport femení com  Ana Gómez, esportista referent d’aquest projecte.

    En la 2a sessió  s’ha desenvolupat un  fantàstic torneig 3×3  a la pista de bàsquet  de la nostra escola entre alumnat de 5é i 6é.

    Ha sigut una jornada  molt emocionant on tots i totes han gaudit  d’un matí de convivència i d l’esport. Us deixem un vídeo resum d’aquesta jornada d’esport.

    https://youtu.be/wrkQAuj9huM

  • Setmana Cultural

    Us presentem una sèrie d’activitats que s’han realitzat durant els dos dies que hem dedicat a la setmana cultural. Estos dies han tingut com a focus el lema d’enguany en el nostre centre, » València, ciutat verda.»

    Croma com a recurs educatiu

    Esta activitat consistix en el fet que cada curs presenta un dels meravellosos parcs que podem gaudir a la nostra ciutat . Com podeu vore, gràcies a la utilització del croma, podem gaudir de la vista d’aquests parcs darrere dels nostres alumnes, sense que hajen d’haber-se desplaçat.

    El croma és una tècnica audiovisual que ve utilitzant-se des de fa temps en cinema, televisió i fotografia. Consistix a extraure un color d’una imatge o vídeo i reemplaçar l’àrea que ocupava eixe color per una altra imatge o vídeo, amb l’ajuda d’un equip especialitzat: un ordinador, tauleta o mòbil…

    La tècnica del croma ens dona la possibilitat d’establir experiències d’aprenentatge sense necessitat d’eixir de classe. Ens permet enriquir el procés d’ensenyament-aprenentatge aportant un ampli ventall de possibilitats per a treballar els diversos continguts, d’una forma dinàmica, lúdica i activa.

    Agrair al nostre mestre Alejandro Medina García, tutor de 2n, per proposar esta activitat i fer tot el necessari per a poder gaudir d’este genial vídeo. A més, agrair a tots els tutors i mestres que han participat en esta activitat al costat dels seus alumnes. Una activitat on s’ha treballat la memòria, l’oratòria, l’expressió corporal, l’expressió verbal en llengua valenciana, entre altres.

    https://youtu.be/KYFocWDvCpo

    Competències treballades:
    – Competència lingüística.
    – Competència digital.
    – Competència aprendre a aprendre.
    – Competència social i cívica.
    – Competència sentit de la iniciativa i esperit emprenedor.
    – Competència consciència i expressions culturals.

    Taller de percussió corporal.

    El mestre de Música, JuanDe, ha cretat un taller a on les mans, cames, peus, pit, panxa, dits, … seran les eines per treballar col·lectivament diferents patrons rítmics, i a on descobriran una nova forma d’expressar-se de manera rítmica i creativa, alhora que desenvolupem l’autoestima, l’empatia i la cohesió grupal.

    https://youtu.be/Xj3IEFRvXPo

    Objectius:

    • Aprendre patrons rítmics bàsics de percussió corporal.
    • Desenvolupar la coordinació motriu en relació amb el ritme.
    • Muntar una coreografia amb percussió corporal.
    • Utilitzar el cos com a mitjàexpressiu i de comunicació.
    • Estimar el propi cos i reconèixer i respectar el dels altres.
    • Treballar dinàmiques col·lectives respectant el grup.
    • Cohesionar el grup a través d’una activitat d’expressió artística.

    Competències treballades:

    • Competència artística i cultural
    • Competència social i ciutadana
    • Competència d’autonomia i iniciativa personal

    Taller de plantes aromàtiques.

    En aquest taller gaudirem de l’experimentació amb tots els sentits i descobrirem per a què s’utilitzen les plantes aromàtiques: remeis de cosmètica natural, receptes i olis de massatge .

    Objectius:

    • Conèixer les plantes aromàtiques i les seves propietats.
    • Desenvolupar tots els sentits.
    • Aprendre a fabricar els nostres propis productes.
    • Experimentar i desenvolupar competències científiques.

    Competències treballades:

    • Competència per a aprendre a aprendre.
    • Competència social i cívica.
    • Competència en comunicació linüística.

    Gràcies als nostres compañys José, Cova i Laura per la seua realització.