iMou-te

El passat 27 de febrer i 3 de març, rebem en el nostre centre a dos docents del CEIP Joanot Martorell de Xeraco, una docent del CEIP José Senet de Masarrochos i quatre membres del claustre del CEIP Jaume I El Conqueridor de Paterna.

Tots ells van vindre a observar l’actuació “Programa Intensiu de Llengües (PILL). Actuació alumnat Nouvingut com actuació d’èxit” la qual és realitzada per la docent Nuria Mollà i és una de les observacions que oferim com a centre amfitrió dins del Programa iMou-te.

Esta observació es va dividir en dos parts, una teòrica en la qual s’explicava què és el Programa Intensiu de Llengües, la seua organització i documentació i una altra més pràctica en la qual van poder observar una sessió amb un grup d’alumnes i alumnes i els materials físics i digitals que s’utilitzen en les diferents sessions.

El passat 29 de febrer, 11 i 25 d’abril de 2024, reberem en el nostre centre a docents del CEIP Humanista Mariner de Valencia, CEIP Fernando de los Ríos de Burjassot, CEIP-IVAF Luis Fortich de Valencia, Centre Privat Sants Patrons d’Alzira i del CEIP Sant Francesc de Borgia de Llombai.

Tots ells van vindre a observar l’actuació “Biblioteca de colors. Gestió i organització de la biblioteca de centre amb la participació activa de l’alumnat” la qual és realitzada per les docents Consuelo Vargas, Ana Conejos i Gemma Lerma. A més s’ha desenvolupat amb la colaboració d’alumnat que realitza funcions en el sistema de prèstec i devolució de llibres. Aquesta és una de les observacions que oferim com a centre amfitrió dins del Programa iMou-te.

Esta observació es va dividir en dos parts, una teòrica en la qual s’explicava els origens, funcionament, etc. i una segona de observació del funcionament de la biblioteca i el sistema de prèstec.

El passat 24 d’abril, el 15 i el 29 de maig reberem en el nostre centre a docents del CEIP La Solana de Ontinyent, CEIP Ballester Fandos de Valencia, CEIP San Pedro de Valencia per conèixer de primera mà com funcionamen a nivell de centre en la gestió digital de documentació i organització docent.

Tots ells van vindre a observar l’actuació “CDC: Gestió quotidiana d’un centre educatiu amb eines del centre digital col·laboratiu” la qual és realitzada per les docents Mª Isabel Gómez, Remedios Garrido i el docent Efrén Moreno.

El pasado viernes 16 de febrero 4 docentes del centro participaron, dentro del programa iMou-te, en la observación de la actuación ejecutada por parte del CEIP Santa Bárbara de Benifaió “Codocencia y multinivel”.

Dentro de esta visita los docentes Inma Alabarta, Reme Garrido, Nuria Mollà y Efrén Moreno pudieron conocer los aspectos organizativos, de gestión y de aplicación práctica de esta metodología.

Desde el Claustro queremos agradecer su colaboración, recibimiento y grata acogida.

El pasado miércoles 22 de mayo 2 docentes del centro participaron, dentro del programa iMou-te, en la observación de la actuación ejecutada por parte del CEIP Miguel Hernández de RIola “DUA“.

Dentro de esta visita las docentes Paula Moreno y Mamem Valiente pudieron conocer los aspectos organizativos, de gestión y de aplicación práctica de esta metodología.