Programa Escolar de consumo de frutas, hortalizas y leche.

El nostre centre participa en el programa escolar “La vida és millor amb les fruites, lactis i les hortalisses”. Aquest pla naix a través d’una iniciativa europea per a fomentar el consum d’esta mena de productes entre els escolars, a més ve acompanyat amb mesures educatives complementàries i activitats de publicitat, seguiment i avaluació.

L’activitat consisteix en la distribució als centres escolars de fruita, hortalisses i llet.
En el nostre centre portem endavant aquesta acció els dijous, on repartim a l’alumnat una alternativa saludable d’esmorzar que consisteix en una peça de fruita, variant cada setmana les fruites per tant d’ampliar els hàbits alimentaris. Hi ha setmanes en què es reparteix hortalisses com carlotes. A partir de la setena setmana, a més de la peça de fruita se’ls proporciona un got de llet.