NORMES FUNCIONAMENT MENJADOR

• Tots els dies a les 9 h. es passa llista dels comensals per saber el número de menús que s’han de demanar a cuina. Per tal d’oferir un bon servei i fer una bona previsió del nombre de comensals i menús, passades les 9:10 ja no s’agafaran comandes a la cuinera.
  • Si l’alumne/a NO ha entrat a les 9:00 però ve més tard, i vol fer ús del menjador escolar, cal avisar al tutor/a o al centre a les abans de les 9:10 per a encomanar-li el menú o NO ES PODRÀ QUEDAR.
  • El menjador comença el primer dia lectiu i acaba l’últim dia lectiu.
  • La quota diària per als NO BECATS és de 4,35€ (1r PLAT, PLAT PRINCIPAL, POSTRE I SERVEI D’EDUCADOR/A). El pagament és mensual per domiciliació bancària. No es pot acumular més d’un mes de deute, això implicaria no poder fer ús del servei de menjador.
  • COMENSALS OCASIONAL: hauran d’emplenar el full de domiciliació bancària per poder domiciliar el pagament dels dies efectius. S’avisarà de l’assistència notifcant al centre abans de les 9:10 o bé a través de l’agenda.
  • Les normes de funcionament i utilització del servei complementari de menjador escolar estan reflectides al seu document de normes i organització.
  • En cas d’al·lèrgies I/o intoleràncies cal dur certificació o document mèdic acreditant-ho.
  • Per a qualsevol dubte o aclariment cal parlar en la persona encarregada del menjador: Loles Muñoz o amb el director Ximo Alfonso.