BEQUES DE MENJADOR

INFORMACIÓ GENERAL BEQUES

Alumnat que en el curs passat SI va sol·licitar l’ajuda de menjador

A partir de L' 1 de juliol, mitjançant l’Aplicació ITACA Web Família, podreu accedir per a visualitzar i descarregar l’ESBORRANY de sol·licitud d’ajuda. Accés: https://familia.edu.gva.es/wf-front/myitaca/login_wf

Si les persones sol·licitants de l’ajuda estan conformes amb les dades facilitades a l’esborrany, hauran d’imprimir, signar i presentar l’esborrany al Centre on estarà matriculat l’alumnat durant el curs 2023-2024, sense necessitat de presentar més documentació.

Si alguna de les dades que figuren en l’esborrany no és correcta, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, i aquest es presentarà al Centre educatiu juntament amb la documentació justificativa del canvi.

Qui no puga accedir a l’aplicació ITACA Web Família, podrà sol·licitar al Centre educatiu l’esborrany de sol·licitud d’ajuda per al menjador escolar. El centre entregarà un esborrany per a cada alumne/a encara que formen part de la mateixa unitat familiar. Les persones sol·licitants de l’ajuda actuaran de la mateixa forma descrita anteriorment.

En el cas que algun alumne/a NO estiga inclòs/a en l’ESBORRANY, s’haurà de presentar una nova sol·licitud només per a aquest alumne/a i s’emplenarà l’Annex I, adjuntant la documentació acreditativa.

Tant la confirmació de l’esborrany com la presentació de l’Annex I es realitzaran al Centre on estarà matriculat l’alumnat durant el curs 2024-2025.

MODEL AL·LEGACIÓ AJUDES DE MENJADOR.

Les persones interessades en interposar un recurs a la beca concedida disposaran d'un mes per a fer-ho. Cal que emplenen el model de recurs que adjuntem i la documentació justificativa que acredite el recurs presentat.

El recurs s'haurà d'entregar en horari de secretaria. Cal portar de casa les fotocòpies de la documentació que es presente. En el centre us podem facilitar els models del recurs.

Model Recurs Menjador