Què entenem per escola?


  • Una escola centrada en el xiquet/a que pren consciència del que necessita per aprender, en les necessitats reals.
  • Una escola que confia i respecta els processos naturals.
  • Una escola que respecta la individualitat, tenint en compte que les xiquets/es tenen diferents ritmes, interessos i necessitas.
  • Una escola que respecta la curiositat i la sorpresa, la motivació intrínseca, l’aprenentatge per descobriment i significativa.
  • Una escola en la qual els xiquets/es troben diferents propostes perqué de manera activa, manipulant i fent, cadascun puga trobar el camí que necessita per adquirir
    els aprenentatges.
  • Una escola amable, afectuosa, que respecta a l’alumne i que té present les emocions, en tot moment i situació..
  • Una escola en la qual el mestre/a assumeix un nou rol. És un facilitador d’experiencies i un acompanyant dels processos naturals.
  • Una escola en la qual canvia la configuració del aula, on l’espai assumeix un nou rol, és un altre mestre més.Un espai on es poden moure, triar, jugar, equivocar-se, repetir… i entrar en les diferentes propostes que en ell es troben.
  • Som una escola que treballa por comunitats i amb importáncia del valor de respecta-se, valorar-se i cuidar-se uns dels altres, independement de l’edat i sexe.
  • Amb vels al voltant dels seus caps, les dones pujaren a la coberta. Ara avançaven amb pas ferm riu avall, passant les formes dels vaixells fondejats, i Londres era un eixam de llums amb un dosser groc pàl·lid sobre. Hi havia llums als grans teatres, llums als llargs carrers, llums que emmarcaven el confort domèstic, llums que penjaven alt en l’aire.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies