RECURSOS
Recurs 3.1.a. Concrecions curriculars de la Comunitat Valenciana. ("Document-pont") Educació Primària.
Recurs 3.1.b. Orientacions per a l’elaboració del document de relacions curriculars i l’elaboració d’indicadors d’avaluació.
Recurs 3.1. c. Document per a establir les relacions curriculars amb un criteri d’avaluació de l’àrea o matèria triada
Recurs 3.2. a Perfils d’àrea 3.2.b Exemples de perfils d’àrea/competències bàsiques y 3.2.c Exemples de perfils de competència.
Recurs 3.3. Orientacions per a realitzar el disseny curricular de la tasca o tasques de la unitat didàctica integrada.
Recurs 3.3.a Opció A: Exemples de selecció d’objectius didàctics/indicadors d’avaluació.
Recurs 3.3.b Opció B: Exemple de concreció curricular complet d’una tasca d’una unitat didàctica integrada.
EXEMPLES
-
-
-
PRODUCTES
-
TASCA: Disseny curricular de la UDI Tarea (2.2)
-
La tasca corresponent a aquest bloc consisteix a dotar del referent curricular a la tasca que heu elaborat. Per a açò disposeu de diversos recursos, a més del documente pont, en l’apartat corresponent. A saber: Recurs 3.1. a), b) i c); 3.2. a), b) i c); i recurs 3.3. També disposeu de diversos exemples de dissenys curriculars de la UDI
Productes que cal presentar:
- Producte 3.1. Exemple propi de les relacions dels elements curriculars con les CCBB justificant les diferències amb el model aportat.
- Producte 3.2. (Opcional) Perfiles d’àrea a partir de les concrecions curriculars proporcionades i/o modificades. Conclusions del debat intern sobre les ponderacions dels indicadors en els perfils competencials
- Producte 3.3. Disseny curricular de la UDI
PER A SABER MÉS