PROJECTES

Erasmus_2020

PROYECTOS EUROPEOS ACTUALES

Erasmus+ KA229 “European citizens of tomorrow” (2019-21)
Erasmus+ KA229 “Save the nature, save your life” (2020-22)
Erasmus+ KA229 “MythXChange” (2020-22)
Erasmus+ KA201 “Environmental pollution research at school” (2019-22)
Erasmus+ KA101 “El Broch i Llop se prepara para el Programa de Educación Plurilingüe e Intercultural” (2020-21)

Estos proyectos están cofinanciados por el programa Erasmus+ de la Unión Europea. El contenido de esta publicación es responsabilidad exclusiva del IES PROFESSOR BROCH I LLOP y ni la Comisión Europea, ni el Servicio Español para la Internacionalización de la Educación (SEPIE) son responsables del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.

Erasmus_Logo

eTwinning

School’s eTwinning activities

L’IES PROFESSOR BROCH I LLOP A LA CERIMÒNIA DE LLIURAMENT DE CERTIFICATS eTWINNING SCHOOL I PREMIS NACIONALS eTWINNING

Lucía Adsuara i María Roselló, en representació de l’IES Professor Broch i Llop, han assistit hui a la cerimònia de lliurament de Certificats eTwinning School, celebrada a la Ciutat Administrativa de València. Després d’haver obtingut dos certificats de qualitat nacional en dos projectes duts a terme durant els cursos 2021-22 i 2022-23 i en els quals s’ha col.laborat amb escoles d’altres països europeus, la possibilitat d’aconseguir aquesta distinció s’ha fet realitat. Ara som un referent per a altres centres que s’interessen per desenvolupar projectes col.laboratius a nivell europeu. En aquesta mateixa cerimònia la Ministra d’Educació, na Pilar Alegría, ha lliurat els premis als millors projectes nacionals eTwinning. Tot i que en aquesta ocasió no hem rebut dita distinció, seguirem treballant per tal d’aconseguir-ho! D’altra banda, volem agrair la seua participació als vertaders actors d’aquests aventura, l’alumnat que va formar part dels projectes “The Guardians of Planet Earth” i “Effects of Games on Teens: the Good, the Bad and the Useful” perquè sense elles i ells no haguera sigut possible aconseguir aquesta certificació.