El dimarts 2 d’abril, vam celebrar a l’escola el “Dia de l’esport”. Una divertida jornada d’activitats esportives i jocs en la que vam participar tots els alumnes de l’escola. Ho vam passar genial!












Durant el mes de març, els alumnes de 1r, 4t, 5é i 6é, vam realitzar una eixida a l’IES Enric Valor. Allí vam visitar l’exposició “La mar de por”, una proposta sobre ecología on vam prendre consciència del problema que està generant el plàstic i altres deixalles al medi ambient i quines solucions hem de prendre per poder canviar esta situació.
Anna, la profe, ens va explicar com s’ha elaborat tot eixe projecte, i després, els alumnes ens van preparar una sèrie de tallers i jocs en els que vam poder participar. Ens va encantar!















Este dimarts els alumne de 5é han visitat les paradetes de fruites i verdures del Mercat de Castalla per a buscar els millors preus i estalviar en la llista de la compra de la setmana.
Els venedors han sigut molt amables responent a les seues preguntes i volem donar-los les gràcies per la seua col·laboració.
Amb les dades recollides han acabat el seu treball sobre fraccions i nombres decimals entenent millor la importància de l’estalvi en l’economia de casa.







Dimarts va tindre lloc la inauguració de la I mostra de Ninots de Mitjan Quaresma de La Llauria a l’auditori. Durant el mes de febrer l’alumnat de primària ha estat treballant de valent en esta exposició. Els alumnes de 4t van ser els encarregats de presentar este acte que van preparar amb molt entusiasme i il·lusió. Vos convidem a visitar-la i disfrutar d’ella!









Esta setmana estem celebrant la tradicional festa de Carnestoltes. Una setmana molt divertida on tenim unes consignes que hem de portar si no volem que el Rei i la Reina de Carnestoltes ens tiren farina.
Hui divendres, acabem tots amb la disfressa lliure i amb una desfilada pel pati a la que esteu tots convidats. També tindrem xocolatada per a esmorzar a la que ens convida Ausolan, l’empresa del menjador.








En l’aprenentatge entre iguals, són els alumnes els que s’ensenyen entre ells. A les activitats d’apadrinament lector, són els més majors els que ajuden a llegir als menuts que estan aprenent.
En esta activitat es pretén que milloren la seua capacitat lectora, a més de crear un vincle positiu de confiança i amistat entre padrí i fillol. Aquesta relació, s’estén més enllà de la lectura, ja que també comparteixen altres activitats com jocs, manualitats o excursions.








El dijous 30 de gener vam celebrar el Día de la Pau. Una jornada per a compartir i reflexionar sobre la necessitat de resoldre els conflictes pacíficament i aprendre a respectar-nos. Sols així aconseguirem fer d’aquest un món millor.
A l’entrada de l’edifici vam fer un gran mural on vam pegar els nostres missatges de Pau. Després, al pati ens vam reunir tota l’escola per ballar dos dances col·lectives que hem aprés d’altres cultures.









