SOL·LICITUD AJUDES DE MENJADOR 2024 2025

5.- Presentació de sol·licituds fins al 23 de juliol

REQUISITS I PROCEDIMENT PER A LA SOL·LICITUD  D’AJUDES DE MENJADOR

REQUISITS:

Per a ser beneficiaris/ias directes de les ajudes de menjador escolar cal trobar-se en alguna de les circumstàncies següents (apartat septimo de la Resolució de 18 de juny):

• Alumnat que es trobe en situació d’acogmiemto familiar o residencial, així com els fills o les filles de famílies acollidores.

• Els fills i les filles de víctimes de violència de gènere.

. Les mates de terrorisme.

. L’alumnat destinatari de la renda valència d’inclusió.

Per a optar a ser beneficiaris/as de les ajudes de menjador escolar que no es troben en cap de les circumstàncies anteriors, es tindran en compte les circumstàncies socioeconòmiques concurrents d’acord amb el barem que s’establix en l’apartat octau i les circumstàncies socioeconòmiques i sociofamiliars reflectides en els apartats nové, desé i onzé de la resolució del 18 de juny per la qual es convoca la concessió d’ajudes de menjador escolar per al curs 24-25.

PROCEDIMENT:

a) Si ja va sol·licitar l’ajuda de menjador per al curs actual 2023-24:
Hauran de descarregar l’esborrany de la web família i, si estan d’acord amb les dades que apareguen, imprimir-ho, firmar-ho i entregar-ho en la secretaria del centre en horari d’atenció a les famílies. Si calguera modificar alguna dada, es marcarà en l’apartat G de l’esborrany i haurà d’anar acompanyat de documentació acreditativa que justifique el canvi. En el cas d’alumnat pertanyent a una unitat familiar amb més d’un alumne/a sol·licitant, si algun alumne/a no està inclòs en l’esborrany, s’haurà de presentar una nova sol·licitud només per a este alumne/a, emplenant l’Annex I i adjuntant la documentació acreditativa.

b) Si NO va sol·licitar l’ajuda de menjador per al curs actual 2023-24:
Hauran de presentar degudament emplenat i firmat l’imprés de sol·licitud (Annex I) de la resolució del 18 de juny per la qual es convoca la concessió d’ajudes de menjador escolar per al curs 24-25, acompanyat de la documentació acreditativa corresponent per a justificar ser beneficiaris de l’ajuda. En el cas que l’alumnat que forma part de la mateixa unitat familiar estiga escolaritzat en un únic centre, es presentarà una única sol·licitud. Si està escolaritzat en diversos centres, es presentarà una sol·licitud per cada centre.