PROGRAMA DEL BANC DE LLIBRES I XEC LLIBRE 2024 2025

Tots els alumnes d’Educació Primària poden participar en el programa de BANC DE LLIBRES si estan matriculats en els cursos 3r,4t,5é,o 6é, i en el programa de XEC-LLIBRE si estan matriculats en 1r o 2n

L’alumnat que ja va rebre xec lliure este curs o va participar en el banc de llibres 2023-24, no han de presentar sol·licitud, la seua renovació per a la participació de la convocatòria 2024-25 és automàtica, NOMÉS HAN D’EMPLENAR LA SOL·LICITUD I ENTREGAR-LA EN EL CENTRE, ELS ALUMNES QUE ENGUANY CURSEN INFANTIL 5 ANYS I EL CURS QUE VE ESTARAN EN 1r DE PRIMÀRIA, O ELS DE 1r A 6é DE PRIMÀRIA QUE NO VAN PARTICIPAR EL CURS PASSAT PER QUALSEVOL RAÓ.

Per a poder participar hauran de:

1.- Emplenar la següent sol·licitud i presentar-la en el centre. pdf

2.- Presentar la sol·licitud en el centre abans del 5 de juliol.

*Si teniu algun problema amb la sol·licitud us ajudem en secretaria a partir del 26 de juny.

Els xec-llibres de 1r i 2n es gestionaran des del centre i per tant el col·legi realitzarà la compra de tot el material necessari. No s’imprimiran els xec llibres i per això no cal arreplegar-los per part de les famílies. El material curricular estarà en les corresponents tutories a l’inici de curs 2024 2025.

L’alumnat de 2n que passa a 3r d’educació primària i que ja participava en el banc de llibres, no han de realitzar cap tràmit.

Més informació en la web de conselleria