CONCURS DE TALENTS

El dilluns dia 20 de maig, vam donar principi amb el nostre tan esperat, concurs de talents, on vam tindre l’oportunitat de veure als nostres talents de “tocs de pilota de vóley, balls, gimnàstica rítmica i màgia”. Va ser una experiència increïble, veure com tots els nostres concursants es deixaven la pell per a fer de la seua actuació tot un espectacle per a gaudi de tots els niñ@s de l’Almadrava. Us deixem un xicotet resum del viscut en eixe increïble dia.

El 23 de maig, continuem amb el nostre 2n concurs de talents, esta vegada gaudint de nuestr@s alumn@s, en les seues coreografies, cantant a capela, fent càlcul matemàtic amb més concursants dels esperats, ja que, d’última hora tant a matemàtiques com a capitals del món, vam tindre un gran combat de coneixements que ens van deixar exhaustos. Hem de dir que tenim molts diamants amagats i que gràcies a estos moments desperten les seues qualitats. Gràcies a ells per deixar-nos veure el que ens van oferir, IMPRESSIONANT.
Us deixem un xicotet resum.

El tercer dia del concurs de talents, 27 de maig, ens van oferir un gran ventall de balls, coreografies, gimnàstica rítmica, cants a capela, karaokes, riures i moments molt divertits viscuts per tots els alumn@s. Tanquem amb molta tristesa la nostra sala d’actes, i ens acomiadem d’este el nostre preuat escenari, on hem gaudit de manera impressionant i on ens han captivat tots els participants. Us deixem amb un xicotet resum de fotografies d’este dia que ens va sorprendre a tots i on molts van improvisar i es van pujar a l’escenari amb gran alegria i que d’assegurança els quedara gravat per al record.

I ara si… hem arribat al final del nostre concurs de talents del CEIP Almadrava 2023-2024. I sempre diuen que els últims, seran els millors, doncs això
mateix ens passe. Per a finalitzar abandonem la nostra sala d’actes per a reunir a tots els participants en les pistes centrals, començant en la zona de rampa per a fer la nostra exhibició de patins, skate, i patinets, on només puc dir “SORPRENENT” Continuem en la pista central per als llançaments a canastra, on la competició va estar molt renyida. I acabem dirigint-nos al gimnàs per a finalitzar amb l@s participants de salts de corda, tocs de pilota i el nostre concurs de llecs. Amb molta pena, però amb gran entusiasme, volem fer-vos mitjançant imatges, participes d’este dia tan increïble per a tots els niñ@s.