ANIMACIONS LECTORES EXTRAESCOLARS

Un any més comencem amb la nostra ratxa d’animacions lectores i teatres amb els alumnes del nostre col·le i d’extraescolars, per a animar i introduir a tots els niñ@ del col·legi l’Almadrava, en el món de la lectura i interpretació, treballant amb ells l’atenció, creativitat, escriptura, memòria i treball en equip. Per això comencem amb una increïble obra escrita per tres xiquetes de 5é que es van prendre el repte des del principi de curs, de crear i escriure una obra de teatre, obra que finalment va ser tan sorprenent i divertida que s’ha emportat a l’escenari.

ESTES 3 XIQUETES, MARTINA, ALEJANDRA I DANIELA DE 5é, HAN ESCRIT L’OBRA DE TEATRE

Seguint la nostra temporada d’animació lectora, ens toca deixar-vos un xicotet resum del succeït el dimarts 21 de maig, on tots els cursos de primària van poder acudir durant el matí a la representació de l’obra “TREBALLES MENYS QUE RITA LA CANTAORA”. Obra interpretada pels nostres alumnes de 3r i 4t curs, que ho van fer fantàsticament, donant-li èmfasi a cadascuna de les escenes i per a goig de l’espectador, els van endinsar en l’obra res
més començar, fent que gaudiren de l’humor tan peculiar d’estos xicotets artistes.

Perquè amb estes últimes fotos, vam donar per finalitzat en este curs l’animació lectora elaborada des del teatre. Esta última sessió la van realitzar en la seua gran majoria les xiquetes de 1r i 2n curs, amb l’ajuda de les seues companyes de 3r i 5é que amb molt de carinyo van fer l’obra de teatre del conte “LA PRNCESA CLOTI”.

Tracta d’una princesa que no podia dormir i que la reina amb l’ajuda de la seua serventa i guerrera van portar a totes aquelles fades, bruixes i cantadoras de nanas del país de l’Almadrava, que tenien diverses arts per a ajudar-la, però que finalment una simple xiqueta va poder saber que és el que li passava a la princesa.

Una divertida història que ens van transmetre les interpretes d’esta obra de teatre que ens van fer passar uns moments divertits i de felicitat, ens van endinsar en l’obra amb els seus colorits, música i interpretació.