II CARRERA SOLIDÀRIA CONTRA EL CÀNCER INFANTIL

Hui divendres 15 de desembre, a les 10.30h., ha tingut lloc la II Carrera Solidària Contra El Càncer Infantil, com a resultat del projecte de l’alumnat de 6é de Primària, sobre el Cos Humà i la Salut. Sota el lema “AL TEU RITME, TU POTS!”, els alumnes/as han organitzat l’esdeveniment benèfic, amb la finalitat de recaptar fons per a l’Associació de Pares amb Xiquets/as Oncològics d’Alacant.

Quasi cinc-cents participants, entre xiquets/as d’Infantil i Primària, així com docents del CEIP L’Almadrava, hem realitzat el recorregut per a cada nivell al parc infantil, situat al costat del col·legi.

Al llarg de dos mesos, l’alumnat de 6é, ha tingut la gratificant labor de preparar este esdeveniment com a tancament al seu projecte. Per a això, han dissenyat els cartells publicitaris i els dorsals solidaris.

La campanya de recaptació de fons ha sigut duta a terme en el centre durant les setmanes prèvies a l’esdeveniment, per a això s’ha sol·licitat la col·laboració tant de l’alumnat participant, així com, de les seues famílies, a través d’una donació simbòlica pels dorsals per als corredors/as.

La campanya de sensibilització i recaptació ha resultat ser tot un èxit, superant amb escreix les expectatives inicials, recaptant un total de 1.102,8 euros. S’ha aconseguit conjuminar, esport i solidaritat, amb la finalitat de visibilitzar esta bonica causa, on xiquets/as, docents, pares/mares, familiars i amics/as van poder gaudir d’un meravellós matí de convivència.

Moltíssimes gràcies a tots els participants!